2018. január 29., hétfő

67. Blogszülinapi nyereményjáték



Sziasztok!
Ezen blogom február 27-én fogja ünnepelni első születésnapját, melynek alkalmából szeretnék nyereményjátékot hirdetni. :) Ezen kívül lesznek még más meglepetések is, mind a szülinap előtt, mint magán a blogszülinapon. Ha kíváncsiak vagytok, akkor február hónapban érdemes lesz minden nap ellátogatni a blogra, hátha láttok valami újat. ;)

No de térjünk vissza a nyereményjátékra!

A felhívásban már említettem, hogy két nyereménycsomagot is szeretnék majd kisorsolni, elhoztam hát eme két csomag fő elemét, azaz a két könyvet, ami várja új gazdáját. :) A könyvek mellett mindkét csomagba kerül majd pár meglepetés apróság is, de ezekről nem nyilatkozom, nem lövöm le a poént. :D

1. Nyereménycsomag:

 Tera Lynn Childs: Forgive my fins - Hableányok kíméljenek 

Fülszöveg: "Lily Sandersonnak van egy titka.
Nem éppen az, hogy halálosan szerelmes a Brody Bennett nevű jóképű úszóistenbe. Nem is az, hogy a fiú láttán a szíve úgy vergődik, mint egy partra vetett hal. Bár a viszonzatlan szerelmet még egy normális kamaszlány is nehezen éli meg, ennél lehet még tragikusabb a helyzet.
Ha valaki félig ember, félig sellő, mint Lily, végképp többről van szó, mint egy egyszerű kis kalandról.
A titok éppen Lily sellő volta, ami nem tudódhat ki, mivel ő nem is akármilyen hableány, hanem Thalasszinia hercegnője. Amikor Lily három éve megtudta, hogy az édesanyja valójában ember volt, végre rájött, miért nem érzi igazán otthon magát Thalassziniában. Azóta is a szárazföldön él, és a Seaview Gimnáziumba jár, abban a reményben, hogy sikerül igazi otthonra lelnie. Persze a szárazföldön is akadnak nehézségek – például Quince Fletcher, a bunkó motoros srác a szomszédból –, de egy komoly előny azért van: Brody. A gond csak az, hogy a sellők nem igazán hívei az alkalmi kapcsolatoknak – amint „kötődni” kezdenek valakihez, az érzés örökre szól.
Lily kísérlete, hogy elnyerje Brody szívét, kínos félreértések szökőárját zúdítja az érintettek nyakába. Bár a lány kész szembenézni a szerelmi áradat fenyegetően tornyosuló hullámaival, hamar rájön, hogy révbe érni nem is olyan könnyű, mint gondolnánk."

Értékelésem a könyvről itt.

Úgy alakult, hogy két példányom lett, ezért az egyiket a nyereményjáték keretein belül kisorsolom nektek. :) Jó állapotú a könyv, ha valakit érdekel, privát elküldök róla pár fotót.

A csomag tartalmaz majd néhány, a témához illő apróságot is. :)

2. Nyereménycsomag:


William P. Young: A Viskó


Fülszöveg: "Egy, a telepesek által elhagyott rozoga, rossz emlékeket idéző viskó (A Viskó) egyszeriben döbbenetes titkok tárházává válik, ahol izgalmas találkozások során a megbocsátás gyógyító ereje és hatalma is felragyog a sebzett szív számára. William P. Young megrázó regénye az utóbbi idők egyik legnagyobb könyvsikere, rövid idõ alatt több mint 20 millió példányban fogyott el! A sok vitát kiváltó regényről azt tartják, hogy olyan hatással lehet a mai nemzedékre, mint a Zarándok útja a maga idejében. A sokat megélt színésznő, Demi Moore a Twitteren keresztül ajánlotta rajongóinak és férjének, mivel Ő maga "sorsfordító erejű" üzenetre talált a könyv elolvasása közben."

Erről a könyvről nem írtam eddig ajánlót, viszont nagyon-nagyon jó, és nagyon szeretem. :) Ebből a könyvből külön a nyereményjátékra rendeltem egy példányt, ami azt jelenti, hogy 100%-osan új, még csak bele sem volt lapozva. ;) De természetesen erről a könyvről is küldök képet privátban, ha kell.

 Emellett a csomag még tartalmazni fog pár apróságot, ami passzol a könyvhöz. :)


Ezek lennének hát, amiket meg lehet nyerni. Remélem, tetszenek, valamint nagy örömet okoznak majd a nyerteseknek a meglepetés apróságok is. :)

Hogyan vehetsz részt a nyereményjátékon? Az  alábbiak szerint:

° Rendelkezz magyarországi lakcímmel,
° Kövesd a blogot(oldalsáv teteje, "Rendszeres olvasás"),
° Jelentkezz a tessalinyssim@gmail.com e-mailcímen(ne felejtsd el megírni, hogy milyen néven követed a blogot) vagy itt, hozzászólásban(e-mail címmel együtt). Ha csak az egyik könyv szimpatikus, akkor írd meg, melyiket szeretnéd.

Jelentkezési határidő: Február 25. 23:59.

A nyerteseket február 27-én, a blog szülinapján fogom kihirdetni(a sorsolás a random.org segítségével fog történni, két körben). Ha valamelyik nyertes nem jelentkezik egy héten belül, akkor az ő csomagját újrasorsolom.

Sok puszi:

Tessa

80 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gorkie néven közvetlek.
    gorkie.postaladaja@gmail.com
    A viskó című könyvet szeretném. :)
    Boldog Blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Előre is boldog Blogszülinapot Tessa! Jelentkeznék a játékra. Mát jóideje követlek Helie néven. E-mailem helielinns@gmail.com
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mily meglepő, hogy te is jelentkezel! :P :D Felírtalak. :) :*

      Törlés
  3. Szia!
    Boldog blog szülinapot!
    Florance F névem követem a blogot.
    florance1997@gmail.com
    Mind a két könyv nagyon szimpatikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, felírtalak. Örülök, hogy mindkét könyv elnyerte a tetszésedet. ^_^

      Törlés
  4. Szia!:)
    Előre is boldog blogszülinapot! :D
    Rendeszeres olvasó vagyok Andrea Sutus néven, e-mail címem:sutusandi99@gmail.com
    Mindkét könyv iránt érdeklődöm. :)
    Köszi a lehetőséget!
    Andi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Dorka Kohl néven követtelek.
    kohldori99@citromail.hu
    A Hableányok kíméljenek érdekelne :)
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Tessa :)

    Judyt Erberling néven követem a blogot. A viskó egy ideje kívánságlistás nálam, annak örülnék nagyon. A másik könyvet nem ismerem, de természetesen ő is boldoggá tudna tenni. :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Judyt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérnék egy e-mail címet is, de amúgy felírtalak. :)

      Törlés
    2. Természetesen miután elküldtem jutott eszembe nekem is, hogy lemaradt az e-mail cím, de most pótolom: pindy86@gmail.com
      Köszönöm még egyszer! :)

      Törlés
  7. Szia!
    noncsie néven követem a blogod, noncsie@gmail.com az e-mailem :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felírtalak, és én köszi, hogy itt vagy. :)

      Törlés
  8. Szia! Köszönöm a lehetőséget és boldog blogszülinapot! Személy szerint mindkét könyvnek nagyon örülnék! :) Kata Reznek néven követem a blogod, az e-mail címem pedig: reznekkata@hotmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Jennifer Bujdosó néven követlek!
    E-mail: bujdosodzs@gmail.com
    Nekem 'William P. Young: A Viskó' című könyv szimpatikusabb lenne ;) Köszönöm a lehetőséget ;)

    VálaszTörlés
  10. Szia!:)
    Ydna's World néven követem a blogot, emailom: ydnasworld@gmail.com
    Mindkét könyv érdekel, köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Boldog szülinapot a blognak!
    Katalin Sz néven iratkoztam fel.
    Email címem: katalin.szell@freemail.hu
    Én a Viskó c. könyvnek örülnék nagyon.

    Kati

    VálaszTörlés
  12. Szia! Először is nagyon boldog blogszülinapot! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. A hableányok kíméljenek könyvnek örülnék :) e-mailem: mullera@invitel.hu

    VálaszTörlés
  13. Ja és Alexandra Müller néven követlek :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Boldog Blogszülinapot kívánok!
    A blogot Sukalac Mónika néven követem.
    E-mail címem: sukalac@gmail.com
    Ha én nyernék, bármelyik könyvnek örülnék.
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Köszi a lehetőséget!
    Liza Darvalics néven követem a blogot
    darvalics.liza@gmail.com
    A hableanyok kíméljenek érdekelne!

    VálaszTörlés
  16. Szia peni891 névvel követem az oldaladat, a molyon keresztül találtam ide a hableányok kíméljenek-csomagért szeretnék játszani, az email címem: peni89@gmail.hu Köszi szépen a játékot, üdv új olvasód: Enikő. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Pál Eszter néven követem a blogot (nojcsi9@gmail.com), és A Viskó c. könyv érdekelne. Köszönöm a játékot és végül, de nem utolsó sorban nagyon boldog blogszületésnapot kívánok!;)

    VálaszTörlés
  18. Szia :)
    Böröndi Evelin néven iratkoztam fel, email: bemero55@gmail.com
    Mind a kettő könyvnek nagyon örülnék :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Boldog születésnapot! :)
    Katalin Tüskés néven követem a blogot. tuskes.katalin@gmail.com
    A Viskó érdekelne.

    VálaszTörlés
  20. Boldog Blogszületésnapot előre is!
    Fülszövegek alapján mindkét könyv érdekesen hangzik, szóval mindegy lenne, melyik :)
    kissjuli[kukac]tvn.hu a címem.
    Köszönöm:
    youlcsi

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Előre is boldog blogszületésnapot és köszönet a lehetőségért! :3
    Én A viskó c. könyvnek örülnék. Szintén olvastam és nagy hatással volt rám. :)
    Nikolett (F) néven sikerült feliratkozni a blogra.
    fonai.niki93[kukac]gmail.com
    Üdvözlettel,
    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, felírtalak! :)
      Én is nagyon szeretem, kíváncsi vagyok, hogy a film milyen lett...

      Törlés
    2. Én is bár még nem mertem megnézni... :))

      Törlés
  22. Szia!
    Henrietta Dalma Sztojka néven követlek. Mindkét könyv nagyon felkeltette a figyelmemet. :) Bármelyiknek nagyon örülnék.
    Az email címem: henriettadalma1995@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget!
    Boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Boldog blogszülinapot! :)
    Mindkét könyv tetszik, de A viskónak jobban örülnék.
    E-mail címem: barmirolbarkinek@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget a játékra. Mellesleg én is balkezes vagyok. :)
    Enikő Csádiné Nagy néven követlek és az e-mail címem encsiih@gmail.com.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszi a részvételt, felírtalak!
      (Balkezes pacsi! ^_^)

      Törlés
  25. Szia!
    Boldog blogszülinapot! :)
    Csordás-Csécsi Adrienn néven követlek.
    E-mail címem: jamesbondlany@gmail.com
    Köszi a szuper lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  26. Szió! ^^
    Domcsy néven követlek, e-mail címem: esde17@gmail.com
    Bármelyik könyvnek örülnék! :)

    Köszönöm a lehetőséget! :) Boldog szülinapot! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de a "Rendszeres olvasók"-nál nem látok Domcsyt...

      Törlés
  27. Szia!
    Boldog Születésnapot kívánok!
    Köszönjük ezt a csodás lehetőságet!
    A Viskó c. knyvet választanám mivel a másik már a birtokomban van. :)
    Mia Wymer néven vagyok feliratkozva.
    email címem: wymermia19@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia!
    Gyöngyi Krafcsik-Orbán néven közvetlek.
    orbangyongyi0309@gmail.com
    A viskó című könyvet szeretném. :)
    Boldog Blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  29. Szia! :)
    Virág Blogger néven követlek, az email címem pedig books.movies.music10@gmail.com
    Engem a Viskó érdekelne, épp nemrég ajánlotta amúgy is az egyik tanárom, és kíváncsi vagyok rá :)

    Szép napot!
    Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tanárod ajánlotta? Ismeretlenül is szimpi lett. :D
      Felírtalak. :)

      Törlés
  30. Szia :)
    Boldog Születésnapot Kívánok! :)
    Brigitta Kőműves néven vagyok feliratkozva.
    email címem: brigi9603@freemail.hu
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! :)
    Emese Kovács néven követlek.
    E-mail címem: kovacsmesi92@gmail.com
    A viskó című könyv nagyon felkeltette a kíváncsiságomat.
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  32. Szia! Én emailben küldtem:) Jóság Eszterkent követlek és a Hableanyos könyvnek örülnek :) boldog blogszulinapot!

    VálaszTörlés
  33. Szia! Köszönet a játékért# Boldog blogszülinapot kívánok! Én lennék Edina Szentesi, Cyberdinka. cyberdinka@gmail.com
    Bármelyik könyvnek nagyon örülnék, egyiket sem olvastam még.
    Üdv!

    VálaszTörlés
  34. Szia. Nagyon köszönöm a játékot gabriella Váradi néven követlek a bolgon. Email: vgabika98@gmail.com A Viskó c. könyv érdekelne. Nagyon boldog szülinapot.

    VálaszTörlés
  35. Szia! Bogi Kiss néven követlek, az email címem kissbogi123@gmail.com. A viskót szeretném. :) Köszi a játékot, boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  36. Szia! Anita Szabó néven követlek, szabonita@hotmail.com az e-mail címem. A hableányos könyvet szívesen olvasnám.
    Boldog Szülinapot!

    VálaszTörlés
  37. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  38. Szia! Előre is Boldog blog szülinapot.
    Edina Boros néven követlek, az e-mail címem edinaboros1992@gmail.com .
    Én mindkét könyvnek nagyon örülnék. :)
    Köszönöm a lehetőséget és további szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, felírtalak! Véletlenül kétszer küldted el, az elsőt töröltem. Neked is szép napot! :)

      Törlés
  39. Szia!
    Boldog blogszülinapot!
    Nikolett Molnár néven követem a blogod.
    molnar_niki98@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  40. Orbán Lászlóné néven követlek.
    naomi.snake1@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia!

    Karolina Kaposi néven követlek a blogon.
    A Viskót szeretném. *-*
    E-mail: kaposikarolina@gmail.com

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  42. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Kovács Klaudia néven követlek, az e-mail címem pedig: kovklaaa@gmail.com.
    Mindkét könyvet érdekelne! Előre is Boldog Blogszülinapot! :)
    További szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, felírtalak! :) (Kétszer küldted el, az elsőt töröltem...)

      Törlés
  44. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  45. Szia!

    Boldog szülinapot kívánok! :)

    Nemes Renáta néven követlek :) Az email címem: reni.nemes@gmail.com

    Mindkét könyv érdekelne :)

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, felírtalak! :) (Te is kétszer küldted el, ezért töröltem az egyiket...)

      Törlés
  46. Szia! Semilla Lightwood vagyok :D és az email címem is ez:semillalightwood@gmail.com
    Köszi a nyereményjátékot. Én a Tera Lynn Childs: Forgive my fins - Hableányok kíméljenek című könyvért játszanék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy itt vagy, felírtalak! :)(És mindjárt sorsolok is...)

      Törlés