2017. szeptember 28., csütörtök

44. Könyvcsütörtök - Tündérkönyv



Sziasztok!
A mai napon a Balszerencsés tündérmese harmadik kötetével, a Tündérkönyvvel jöttem. :) Chanda Hahn ezzel is remekelt és csak remélni tudom, hogy mihamarabb kijön magyarul a maradék két kötet(plusz egy kiegészítő)...

Az első két kötetről itt írtam már pár sort.

Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 272 oldal
Műfaj: romantikus, fantasy regény
Kiadó: Maxim (Dream válogatás)

Fülszöveg:
"Mina belefáradt, hogy a mesebeli küldetések folyton próbára teszik. Épp azon gondolkozik, hogy véget vet ennek az egésznek, mikor merengéséből füstszag riasztja fel. Mire észbe kap, otthonát már elborították a lángok, így mindent hátrahagyva kell elmenekülnie. Mina csodával határos módon kijut az égő épületből, ám öccsének, Charlie-nak nem volt ilyen szerencséje.
Mina próbál talpra állni, és szembeszállni végzetével a tragédia után, mikor váratlanul felbukkan egy titokzatos alak, aki megzsarolja őt. A lány kénytelen minden veszélyt vállalva engedelmeskedni. A helyzetét csak nehezíti, hogy le kell győznie Brody iránt táplált szerelmét.
Eközben Jared, Mina tündér segítője mindent megtesz, hogy megóvja a lányt, de ő sem képes minden pillanatban mellette lenni. Így amikor Mina ráébred, hogy nincs más választása, egyedül lép át a tündérvilágba. Az ismeretlen hely ugyan varázslatos, de halálos veszélyeket is rejt. Mina, dacolva a nehézségekkel, mindent elkövet hogy felkutassa és elpusztítsa a mesebeli világ leggonoszabb lényét, Teague-et. De lehet, hogy ezzel követi el élete legnagyobb baklövését?"



Először, mikor megvettem a könyvet, észre sem vettem, hogy a borítón tűz van, csak hogy sárga a borító. Később, mikor már olvasás céljából vettem elő a könyvet, akkor esett le, hogy "Jéé, lángok!". XD Ebből persze rögtön sejtettem, hogy nem akármi okozta őket, itt bizony a történetben valami végett főnix is lesz(s lőn :D).
A tűzmadárnak nagy szerepe van a könyvben, na de inkább nem lövöm le a poént. ;)

Nagyon tetszett ez a kötet is, izgalmas volt és új szereplőket, lényeket is hozott, mint például a hamarmás, tündérkeresztanyuk, sellők, kelpie-k, és a már említett főnix. :)

Az előző kötettől aktuális Nan/Brody/Mina/Jared szerelmi négyszög(vagy ötszög, ha a Jared után nyáladzó, kotnyeles kis tündét is beleszámítjuk) tovább folytatódik, miközben Mina egy egyezség(a tét Charlie volt) miatt kénytelen folytatni a Történet legyőzése érdekében a meséket.
Brody végképp elbizonytalanodott ebben a részben, Jared viszont...Hmm...Megmutatta a nagyon is szerethető oldalát. :)
Igen, egy ponton egyértelművé vált, hogy most már a tündérherceg lesz a befutó a két srác közül. Vannak, akiknek ez nem tetszhet, mert hát az első könyvben Brody milyen cuki volt már, meg ilyenek, de én személy szerint Jarednek is nagyon örülök. Mert ő sokkal összetettebb személyiség a leírások alapján és persze a Tündérkönyvben már neki is vannak olyan jelenetei, amik olvadósak. ;)

A fülszövegben említett zsarolás inkább egyezség. Mina visszakaphatja Charlie-t, ha cserébe megtesz valami mást...
Mina elmegy a tündérek világába, hogy legyőzze Teague-et(valahogy én sosem úgy ejtem gondolatban a nevét, hogy ez a fajta ragozás helyes legyen, de mindenhol így írják... XD), ám azután, hogy kalandosan megérkezik a palotába, nem egészen úgy történnek a dolgok, ahogy ő eltervezte(meg ahogy én vártam volna). Olyasmi történik, ami fúúú...gonosz függővéget okoz. Totálisan összezavarodtam Minával együtt a könyv végére. Jared és Teague... Fúúúú.... Mi lesz még itt?


Egy új kedvenc karakterem is lett a könyv olvasása során, aki nem más, mint Sel, a sellőfiú, aki baráti(!) segítséget nyújt Minának. :) Nagyon cuki, és örülök, hogy a könyvet Chanda Hahn írta, nem pedig George R. R. Martin, különben szegény Sel már halott lenne. Írónőnk azonban megkegyelmezett neki, sőt, áthozta a mi világunkba(Charlie is segített, nem akarta ott hagyni...), ahol emberként élhet tovább rettegés nélkül és vízilabdázhat. :D (Az emberi alakja nekem nagyon bejövős, szeretem a vörösöket. *.* Tudom, tudom, fene a gusztusom! :D)

Újabb lehengerlő, letehetetlen könyv, nagyon szerettem olvasni. :)

UPDATE:  Azóta kiderült, hogy sajnos ezt a sorozatot kaszálta a magyar kiadó, így kénytelen leszek angolul elolvasni a maradék 2+1 kötetet. :/

Csillagozás:

Ti olvastátok már a Balszerencsés tündérmese eddig magyarul megjelent köteteit? Nektek hogy tetszettek? Ki a kedvenc karakteretek?

Puszi:

Tessa

2 megjegyzés:

  1. Hamarmás a könyv legeslegcukibb szereplője. :D (Szándékosan csak az utolsó kérdésre válaszoltam). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. :) Szeretnél egyet kiskedvencnek, mi? ;)
      (Sejtettem, a többi kérdésre úgyis tudom a válaszod. :D)

      Törlés