2017. április 24., hétfő

16. Beszámoló - Könyvfesztivál



Sziasztok!
Ma egy beszámolóval jövök a szombati könyvfesztiválról, amin Húgival részt vettünk. :) Igaz, maga a fesztivál már csütörtökön elkezdődött, mi csak szombaton mentünk ki, mivel én pénteken délután érkeztem Pestre. Ezzel a bejegyzéssel párhuzamosan a fesztiválos körmeimről is készült egy apró szösszenet a másik blogomon...

De persze jól is tettük, hogy pont szombaton mentünk, ugyanis nagy-nagy élményben lehetett így részem, de erről egy picit később... ;)

Nagy Koi halak(fent), kacsák és a háttérben a tömeg egy része(lent)

Nagyon elcsodálkoztunk mind a ketten(ha említhetem ezt Helie nevében is), hogy mekkora tömeg volt jelen a Millenáris területén. Ahhoz képest, hogy manapság annyi minden elérhető digitális formában, sokan még mindig a rendes, kézzel fogható könyveket részesítik előnyben(mint ahogy mi is ^_^). Ez persze nagyon jó és én személy szerint a sok ember láttán még izgatottabb lettem. :)

Voltak csúcsszuper akciók(2+1 és társai :D) és voltak dedikálások, meg persze másféle programok is(mint utóbb kiderült, LoL-os piknik is volt elvileg :O). Nekünk, kis könyvmolyoknak ez a fesztivál olyan volt, mint a mennyország egy szelete. :3

Hogy hány könyvet vettem? Khm-khm...Tizenegyet...És csak öt volt benne saját magamnak. ^^'


Megpakolva könyvekkel, hazafelé

Három könyvvel Húgit ajándékoztam meg(teljesen oda-meg vissza volt az örömtől). :) Ezek voltak azok a bizonyos könyvek: Amy Ewing: A fehér rózsa(Az Ékkő folytatása), valamint Chanda Hahn-tól a Bűbájtalan és a Tükröm, tükröm. [Még egyszer nagyon szívesen. :* :) ]

Három könyvet bátyámnak vettem szülinapi, meg karácsonyi ajándékba(hál' Istennek ő is sokat olvas, így könnyű neki ajándékot találni. :D ). Neki Dragonlance könyveket(Sárkánydárda Krónikák) vettem, méghozzá az Ikrek trilógiát. :)

A többi öt könyv pedig:



Mint láthatjátok, végül nem a wishlist-es könyvek jöttek velem, de sebaj, előbb-utóbb azokat is megszerzem. :)

Jamie McGuire-től a Viharos Szerelem és társai is rajta voltak a listámon, már szemezek velük egy ideje így nagyon megörültem, amikor az egyik könyves standnál megpillantottam mind a három kötetet. És ráadásul 20%-os kedvezménnyel tudtam megvenni, ami nagyon jó. :) Azonban a csajok sajna nem egészen voltak képben a sorrenddel(hirtelenjében én sem :/), így nem az első kötetet sikerült megvenni, hanem a másodikat...Annyi baj legyen, majd beszerzem valamikor a trilógia másik két részét is. ;)

Amy Ewing könyve, Az Ékkő azért jött velem, mert olvastam Helie könyvajánlóját és felbizgatta a fantáziámat(két másik könyvvel együtt vettem meg 2+1 akcióban, így az egyik ingyen volt). :D

Ugyanezen apropó révén szemeztem a Jók és Rosszak Iskolájával is(Soman Chainani), majd egy szörnyen jó akció révén mindkét magyarul kiadott részt megvettem. A kettőért alig fizettem többet, mint amennyiért eredetileg egyenként lehet őket kapni. ;) Ezen kívül kaptam melléjük két könyvjelzőt, két kitűzőt és egy órarendet is, persze mind Jók és Rosszak Iskolájás. Egy-egy könyvjelzőt és kitűzőt Húginak adtam(ennek is nagyon örült), az órarend meg azt hiszem Manó(unokaöcsém) barátnőjéé lesz. :D

Az Esővágyat vettem meg elsőnek a könyvfesztiválon(szintén bizonyos százalék akcióval és egy ajándék könyv alakú medállal), mégis ezt hagytam utoljára a felsorolásban, méghozzá azért, mert ez lett a legnagyobb becsben tartott könyvem. :) Már olvashattatok itt tőlem egy könyvajánlót On Sai-tól, hiszen az Apa, randizhatok egy lovaggal? című könyvet nemrégiben szintén megvettem.
Igaz, több On Sai könyvvel is szemeztem, most valahogy mégis az Esővágy vonzott a legjobban magához, így végül ezzel a könyvvel lettem gazdagabb(a pénztárcám meg szegényebb XD). Ráadásul egy nagyon hosszú sorban állás után még dedikáltathattam is az írónővel a friss szerzeményemet, ami nagyon-nagyon izgatottá és boldoggá tett.
On Sai nagyon kedves és aranyos volt még másfél órás aláírogatás után is, igazán nagyon örülök, hogy találkozhattam vele és pár szót válthattunk egymással, tényleg nagy élmény volt számomra. ^_^

A sok nyálcsorgatás nézelődés közben én egy Cappuccinot is ittam, amit nagyon cukin készítettek el nekem. A szívecske mintás hab még egyet dobott az amúgy is klassz napomon. :)

Összességében nagyon jó volt eljutni a könyvfesztiválra és örülök a klassz könyveknek, amikkel távoztunk. Azt hiszem, nem ez volt az utolsó ilyen, amin részt vettünk. :D

Ti is ott voltatok a fesztiválon? Ha igen, ti milyen könyvekkel gyarapodtatok? Ti is dedikáltattatok már könyvet?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése